Leerlingenraad

Op basisschool de kleine Wereld heeft de leerlingenraad een belangrijke plek binnen de schoolorganisatie. Zij zijn namelijk de stem van de leerlingen binnen de schoolorganisatie. In de groepen 5 t/m 8 worden jaarlijks verkiezingen georganiseerd en vervolgens worden in elke groep democratisch twee leerlingen verkozen. Zij hebben meestal 4 of 5 keer per jaar overleg met het managementteam van de school, waarbij tal van onderwerpen besproken worden. Het managementteam gaat vervolgens, samen met de leerlingenraad, aan de slag met de opbrengsten van het overleg. Daarbij vindt er door de leerlingen in de klas altijd een terugkoppeling plaats, waardoor iedereen geïnformeerd wordt. De leerlingenraad wordt in schooljaar 2023-2024 als volgt samengesteld:

Groep 5       Isa en Liam
 Groep 6  Dorien en Illia